Począwszy od środy, 10 stycznia, mieszkańcy Pszczyny zainteresowani uzyskaniem Karty Mieszkańca Moja Pszczyna będą mogli wyrobić ją i odebrać w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego przy ulicy Dworcowej 30.

Dotychczasowe miejsce składania wniosku oraz wydawania Karty Mieszkańca, czyli Referat Promocji, zastępuje Wydział Polityki Społecznej, co może okazać się bardziej praktyczne i dostępne dla mieszkańców w codziennych sprawach. Wydział Polityki Społecznej wydaje również Kartę Seniora i Kartę Dużej Rodziny.

Karta Mieszkańca Moja Pszczyna to ważny dokument dla mieszkańców, umożliwiający korzystanie z wielu udogodnień oraz ofert dostępnych na terenie gminy. Za pośrednictwem tej karty mieszkańcy mają dostęp do różnorodnych programów oraz zniżek.

Osoby zainteresowane uzyskaniem Karty Mieszkańca Moja Pszczyna mogą znaleźć dodatkowe informacje na oficjalnej stronie internetowej http://karta.pszczyna.pl. Tam znajdą niezbędne wiadomości dotyczące procedury uzyskania karty, jej funkcji oraz aktualnych ofert i programów dostępnych dla posiadaczy.

Już dziś możemy także zapowiedzieć, że z Kartą Mieszkańca Moja Pszczyna (lub legitymacją szkolną) dzieci i młodzież do lat 19 z gminy Pszczyna będzie mogła w dni robocze w okresie ferii zimowych bezpłatnie skorzystać z lodowiska na rynku.

źródło: pszczyna.pl / UM